آموزش فن بيان و سخنوري آموزش فن بيان و سخنوري .

آموزش فن بيان و سخنوري

فن بيان لازمه موفقيت

 

فن بيان

 

براي دريافت دوره رايگان نوابغ ثروت ساز نام و ايميل خود را در كادر پايين وارد كنيد.

فن بيان

 

 

فن بيان

 

افزايش قدرت بيان با در نظر گرفتن ارتباط موثر با افراد

در اين مرحله ما بررسي ميكنيم كه بايد چگونه در ارتباط با ديگران قدرت بيان خود را افزايش دهيم. در اينجا به چندين مورد كه شما بايد رعايت كنيد مي پردازيم.

به احساسات افراد توجه كنيد

به زبان بدن مخاطبان خود توجه كنيد و حالات و احساسات آنان را مورد تجزيه و تحليل قرار دهيد. حال تن صدا و حالات خود را به گونه اي تنظيم كنيد كه با آنچه از مخاطب دريافت كرده ايد يك باشد. اينكار موجب مي شود كه بتوانيد به راحتي با ديگران ارتباط برقرار كرده و موجب افزايش قدرت بيان شما مي شود.

ارتباط چشمي

تا مي توانيد ارتباط چشمي خود را با افراد حفظ كنيد، اينكار به افراد حس قابل اعتماد بودن را منتقل مي كند و نشان مي دهد كه شما علاوه بر اينكه مشتاق شنيدن حرف هاي آنان هستيد، آنها ميتوانند به شما اعتماد كنند.

لبخند زدن

به افرادي كه با آنان صحبت مي كنيد گهگاهي لبخند بزنيد. اين لبخند حسي دوستانه در افراد ايجاد كرده و موجب واكنش آنان مي گردد. لبخند زدن بايد كاملا صميمانه باشد اگر فكر ميكنيد اينطور نيست، اينكار را نكنيد زيرا افراد لبخند واقعي را از غير واقعي تشخيص مي دهند.

اشتياق

شما بايد بتوانيد اين حس را به افراد منتقل كنيد كه مشتاق هستيد كه با آنان بيش از هر فرد ديگري صحبت كنيد. اينكار به طور چشمگيري قدرت بيان شما را افزايش ميدهد.

انتقال تجربيات

شما بايد تا مي توانيد به افراد ايده پيشنهاد كنيد تا آنها را علاقه مند كرده و به شما به عنوان يك همراه نگاه كنند. اين ايده ها مي تواند از تجربيات شما كه ناشي از فيلم هايي كه ديده ايد، كتابهايي كه خوانده ايد ، تجربيات شخصي خودتون و يا حتي رستوراني كه براي صرف غذا رفته ايد باشد. توضيح دهيد چه چيزي در آنها بوده است كه مي تواند براي اين افراد مفيد و جذاب باشد. با اينكار افراد به شما به عنوان يك همراه نگاه كرده و مي تواند قدرت بيان شما را در بين افراد افزايش دهد.

موارد بالا تنها بخشي از كارهايي بود كه شما مي توانيد براي افزايش فن بيان از آن بهره مند گرديد. تمامي مواردي كه گفته شد در اين بخش در تيم آموزشي ماهان تيموري به طور تخصصي مورد بررسي قرار گرفته و به شما آموزش داده مي شود. 

 

شما هم با گذراندن اين دوره مي توانيد يكي از اعضاي موفق اين مجموعه باشيد

فن بيان

 

اگر شما در اين كارگاه شركت نكنيد از ۶ جلسه آموزش كاربردي ويژه نوابغ پولساز در زندگي خود محروم خواهيد شد. اين فرصت فقط مخصوص شماست. اين فرصت را از دست ندهيد
براي دريافت دوره رايگان نوابغ ثروت ساز نام و ايميل خود را در كادر پايين وارد كنيد.

 

 

فن بيان

 

براي تمرين فن بيان چه كارهايي را بايد انجام دهيم

علاوه بر تكنيكهاي گفته شده در بخش پيشين ما بايد يكسري پيش زمينه هايي را براي تمرين فن بيان داشته باشيم تا بتوانيم از تكنيكها به بهترين شكل ممكن استفاده كنيم. در زير نكاتي را براي تمرين فن بيان به شما بازگو ميكنيم.

مطالعه

زياد مطالعه كنيد، كتابهاي مختلف را بخوانيد تا دايره لغات خود را افزايش دهيد. جمله بندي هاي گوناگون را بشناسيد تابتوانيد در زمان لازم بهترين بهره را از آن ببريد. سعي كنيد كتابهاي فن بيان و سخنوري را نيز مطالعه كنيد كه اين امر مي تواند بيشترين كمك را در سخنراني ها براي شما داشته باشد. وقتي دايره لغات شما بالا باشد فالبداهه گويي در شما افزايش يافته و شما مي توانيد در كوتاهترين زمان ممكن بهترين پاسخها را پيدا كنيد.

ارتباط با ديگران

سعي كنيد با ديگران در هرجايي ارتباط برقرار كرده و به اصطلاح سر صحبت را با آنان باز كنيد. در مورد موضوعات مختلف با آنان صحبت كنيد و تا مي توانيد در بحث هاي گروهي شركتي فعال داشته باشيد. اينكار نه تنها اعتماد به نفس شما را بالا مي برد، بلكه از سويي موجب مي شود كه شما با واكنش ها و روش هاي برخورد با افراد آشنايي زيادي پيدا كنيد. البته لازمه اينكار همان مطالعه زياد مي باشد.

كنفرانسها

سعي كنيد در كلاس درس موضوعي را انتخاب كرده و براي آن كنفرانسي را براي اعضاي كلاس برگزار كنيد. اين جمع كوچك است اما تمرين خوبي است براي اينكه شما بتوانيد در جمع هاي بزرگ صحبت كنيد. شما ابتدا بايد از اهداف كوچك شروع كرده و به تدريج رشد كنيد تا بتوانيد به مرور پيشرفت كنيد. هيچگاه اهداف خود را بالاتر از توانايي هاي خود انتخاب نكنيد، اينكار اعتماد به نفس شما را به طور چشمگيري كاهش خواهد داد.

دانش افراد

سعي كنيد قبل از سخنراني خود از افراد با تجربه و آگاه در اين زمينه كمك گرفته و توانايي هاي خود را افزايش دهيد. معمولا افراد با تجربه اطلاعاتي دارند كه در هيچ كتابي قابل دسترس نمي باشد.

تمرين

مهمترين نكته نه تنها در تمرين فن بيان بلكه در هر كاري تمرين مي باشد. لازمه موفقيت در هركاري تمرين ، تمرين و تمرين مي باشد. مدام سر موضوعات مختلف با خود تمرين كنيد، براي اينكار آينه مي تواند گزينه خوبي باشد. مقابل آينه بياستيد و سخنراني و صحبتهاي خود براي خود بازگو كنيد. شايد فكر كنيد اينكار اصلا عملي نيست ولي به طور چشمگيري قدرت بيان و اعتماد به نفس شما را افزايش ميدهد.

 

شما در دوره ي نوابغ ثروت ساز به صورت عملي ياد مي گيريد كه چطور فن بيان خود را قوي كنيد و بتوانيد به راحتي براي افراد و در جايگاههاي مختلف صحبت كنيد

 

فن بيان

 

براي دريافت دوره رايگان نوابغ ثروت ساز نام و ايميل خود را در كادر پايين وارد كنيد.

 

 

فن بيان

 

در ادامه به بحث فن بيان در بازاريابي مي پردازيم كه بسياري از ما بدان نيازمنديم.

نكاتي كه براي فن بيان در بازاريابي بايد رعايت كنيم

تمركز روي موضوع اصلي

هميشه روي موضوع اصلي تمركز كنيد و نه حاشيه، زيرا حاشيه به راحتي ميتواند شما را از اهداف خود دور كند و نتيجه مذاكره به ضرر شما تمام خواهد شد.

بدگويي كردن

دومين نكته براي فن بيان در بازاريابي اين است كه هيچگاه از ديگران، توليد كنندگان و اجناس آنان بدگويي نكنيد. با اينكار شما اعتماد خريدار را نسب به خود سلب كرده ايد و نتيجه اي منفي در مذاكرات شما خواهد داشت.

اشتياق داشتن

اگر شما فروشنده اي هستيد كه شور و اشتياق لازم  در صحبت هاي خود براي متقاعد كردن ديگران را نداريد و فقط ميخواهيد كالاي خود را به افراد بفروشيد مطمئن باشيد كه در اينكار موفق نخواهيد شد. شور و اشتياق موجب نگرش مثبت خريدار به شما شده و تاثير زيادي در فروش شما دارد.

منافع مشتري

هميشه در هنگام فروش روي منافع مشتري تمركز كنيد و به او ياد آورد شويد كه با اينكار چه چيزهايي را بدست مي آورد. مشتريان دوست دارند بشنود كه در پايان چه چيزي نصيب آنان خواهد شد و اگر شما با گفتن مزيت ها اين منافع را به مشتريان خود يادآوري كنيد، مطمئنا موفق خواهيد شد.

پرهيز از زياده گويي

فكر نكنيد كه اگر زياده گويي كنيد تاثير كلام شما بيشتر خواهد بود. معمولا وقتي شما زمان كمتري را براي صرف كنيد و در اينكار از جملات و كلماتي استفاده كنيد كه بتواند بيشترين تاثير را بگذارد به مراتب موثر تر خواهد بود.

و در آخر اينكه زياد راجب چيزي كه بدان علاقه منديد صحبت نكنيد، نظر بقيه رو در اين امر بپرسيد و با اينكار شما ميتوانيد با آنها ارتباط قوي داشته باشيد. مهمترين اصل براي فن بيان در بازاريابي اين است كه شما ادب را رعايت كنيد و از كلمات رسمي همچون :سپاسگزارم ، استفاده كنيد. دايره لغات خود را افزايش دهيد تا بتوانيد در اين راه موفق باشيد.

حتما ويدئو افرادي كه در كارگاه هاي استاد ماهان تيموري شركت كرده اند را ببينيد

 

 

 

دانلود رايگان كتاب فن بيان و اصول سخنراني

دانلود كتاب فن بيان و اصول سخنراني از همان زمان كه انسان به نيروي شگفت انگيز كلام پي برد هميشه مايل بوده بتواند با قدرت و جادوي كلامش ديگران را تحت تاثير قرار دهد. شيرين سخن بگويد و به آساني عقايد خود را مطرح كند. براي بيان احساس خود دچار كمبود لغت نشود . مخالفين را مجاب كند، و ديگران را متقاعد كند…
اما آيا از اثر گذاري كلام خود اطمينان داريد؟
آيا به راحتي افكار و احساس خود را با ديگران در ميان مي گذاريد ؟
آيا به آساني منظور و خواسته خود را به ديگران منتقل مي كنيد؟

سالها ست كه آگهي ما را در رسانه هاي مختلف مي بينيد، در اين مدت صدها نفر با طي كردن اين دوره توانسته اند كيفيت روابط و زندگي خود را بهبود بخشند در اين مدت اثبات كرديم كه جذابيت كلام هديه اي ارثي و مادر زادي براي يك دسته از انسانها نيست. واقعيت اين است كه زيبا سخن گفتن شيوه اي آموختني است انسان در طول زندگي خود لغات را مي آموزد، معاني آن را مي فهمد و كاربرد آن را در زندگي آغاز مي كند…

مشخصات كتاب فن بيان:

نام كتاب: فن بيان و اصول سخنراني
گردآورنده: گروه تحقيق و پژوهش وب سايت سمينارما
حجم فايل: ۳٫۸۹ مگ تعداد صفحات: ۲۵ صفحه
تاريخ انتشار: ۱۹ اسفند
محل انتشار: وب سايت سمينارما

قابل اجرا در: كامپيوتر ، تلفن همراه ، تبلت

فرمت: PDF
قيمت: رايگان
مخاطب: عموم

درباره كتاب:

در كتاب فن بيان ابتدا ۱۰ تكنيك براي يك سخنراني خوب به شما ارائه مي شود، كه شما چگونه به يك سخنران خوب تبديل شويد. و سپس ۶ گام موثر كه براي تقويت فن بيان خود به آن نيازمنديد براي شما توضيح داده شده است. بعد از اين مراحل شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه مي توانيد به متقاعد كردن ديگران بپردازيد. با انجام اين مراحل شما به يك سخنران حرفه اي تبديل شده ايد.

فن بيان

براي دريافت دوره رايگان نوابغ ثروت ساز نام و ايميل خود را در كادر پايين وارد كنيد.

 

 


برچسب: فن بيان، آموزش فن بيان، قدرت بيان، فن بيان در بازاريابي، فن بيان چيست، افزايش فن بيان، تقويت فن بيان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۹:۵۷ توسط:صابر خليلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :