آموزش فن بيان و سخنوري آموزش فن بيان و سخنوري .

آموزش فن بيان و سخنوري

سايت خود را راه اندازي كنيد

كسب و كار اينترنتي چيست ؟ به مجموعه كارهايي كه در فضاي اينترنت انجام ميشود كسب و كار اينترنتي مي گويند.به طور مثال:شما در گذشته براي خريد ساعت به فروشگاه ساعت فروشي مي رفتيد و ساعت مي خريديد اما در حال حاضرشما ساعت را مي توانيد از اينترنت هم تهيه كنيد ،بيشتر از۷۵% از كسب و كارها مي توانند تبديل به كسب وكار اينترنتي شوند.آگر شما كسب وكار داريد اما كسب و كار اينترنتي نداريد و از اينترنت پول در نمي آوريد سخت در اشتباهيد و از رقيبان خود عقب ماند ايد.

چگونه كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيم ؟

 

با وجود شرايط بد اقتصادي افراد توانايي ريسك كردن را از دست داده اند و بعضي از افراد با كمبود آگاهي دست به كسب و كار اينترنتي زدند و زيان مالي ديدند . بيشتر افراد دوست دارند رئيس خودشان باشند تا اينكه مجبور باشند از شخص ديگري اطاعت كنند از اين رو افراد رو آوردند به كسب و كار اينترنتي و از طرفي نمي دانند چگونه شروع كنند براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي در بازار محصولات را به بخش هاي كوچك تري تقسيم كنيد تا هزينه كمتري براي شما داشته باشد هم درآن محصول وقتي به طور تخصصي كار كنيد قابل اعتماد تر به نظر مي رسيد و درآمدتان افزايش مي يابد.

شروع يك كسب و كار خوب

 

 

با مثالي مي توان اين موضوع را به خوبي توضيح داد مثلا شما فرض كنيد يك كسب و كار خوب را در منزل راه اندازي كنيد و با اينترنت تمامي كارهاي خود را بتوانيد انجام دهيد آن وقت هست كه شما متوجه خواهيد شد يك كسب و كار اينترنتي در منزل چقدر مي تواند به شما كمك كند.

زيرا از بسياري جهات به نفع شما خواهد بود يكي از آن مسائل اين است كه شما از منزل بيرون نمي رويد و تمامي كارها را در منزل خودتان انجام مي دهيد كه اين خود باعث خواهد شد از بسياري از هزينه هاي اضافي جلوگيري شود و از شلوغي بيرون از منزل در امان باشيد اما بايد ببينيد كه چه كاري را از كجا بايد شروع كنيد كه علاوه بر سود آن به شما ضرري نرساند شما با خواندن اين مقاله و دنبال كردن آن به بسياري از سوالاتتان پاسخ خواهيد داد و ميتوانيد راه را براي شروع اين كسب و كار پيدا كنيد.

سرمايه اوليه براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي چقدر است ؟

 

آمار بيكاري در جامعه روز به روز درحال افزايش است  وافراد سرمايه ي كافي براي راه اندازي كسب و كار ندارند و همينطور تكنولوژي و جامعه رو به پيشرفت است كه مي توان از آن ها به عنوان يك فرصت نگاه كرد براي راه اندازي يك كسب و كار پر درآمد كه سرمايه اوليه اي نياز ندارد بهترين گزينه كسب و كار اينترنتي مي باشد براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي فقط كافي است اينترنت داشته باشيد و درآمد حداقل روزي ۳۰۰ تومان داشته باشيد.شما مي توانيد براي آموزش راه اندازي كسب و كار اينترنتي به مقاله كسب درآمد اينترنتي مراجعه كنيد.

انواع روش هاي كسب درآمد اينترنتي

 

كسب درآمد از اينترنت راه هاي مختلف زيادي وجود دارد كه در اينجا به چند مورد اشاره مي كنم.اگر در زمينه خاصي تخصص داريد مي توانيد محصولات آموزشي اي را ايجاد كنيد و آن ها را در اينترنت به فروش بگذاريد اگر در ارائه نوعي خدمات تخصص داريد مي توانيد خدماتتان را در اينترنت معرفي كنيد .در واقع از طريق اينترنت مشتري براي خودتان جذب مي كنيد مي توانيد كالاهاي فيزيكي را براي فروش بگذاريد كالاهاي فيزيكي مثل كارهاي دستي خودتان، كتاب‌، لوازم ورزشي و …مي توانيد كانالي در تلگرام درست كنيد و ممبر هايتان را افزايش دهيد و با تبلغات افراد ديگر را در آن كانال قرار دهيد و درآمد كسب كنيد.

كسب و كار اينترنتي چه مزايايي دارد؟

 

  1. شما رئيس خود هستيد.
  2. در خواب هم پول درمي آوريد.
  3. از خانه خود خارج نممي شويد.
  4. زمان در اختيار شما است.
  5. از كار كردن لذت مي بريد.
  6. اطلاعاتتان افزايش مي يابد.
  7. محيط كارتان را خودتان انتخاب مي كنيد.
  8. مي توانيد همزمان داراي چند شغل باشيد.
  9. پول بيشتري بدست مي آوريد.
  10. هزينه هاي اضافي مثل هزينه رفت و آمد به محل كار حذف مي شود.

 

موفقيت در كسب و كار اينترنتي

 

 

در بحث كسب و كار اينترنتي با نمونه هاي موفق زيادي مواجه ميشويم. مهم نيست شما چند سال سن و يا چه مقدار سرمايه داريد يا اصلا در كدام منطقه زندگي ميكيد. اگر ايده و خدماتي داريد كه براي مخاطبان جذاب است شما مهمترين فكتور موفقيت در كسب و كار اينترنتي را داريد.  در قدم اول شما نياز به يك نقشه راهنما داريد. اين نقشه راهنما در واقع همان طرح تجاري شما است. اين طرح تجاري به طور كلي بايد مواردي مانند: چشم انداز، ماموريت، هديف، راهبرد و برنامه را شامل شود.

گروه هاي عمده كسب و كار اينترنتي

 

 

كسب و كارهاي اينترنتي به اشكال مختلفي انجام ميشود. در ابتدا شما بايد مشخص كنيد كه ايده و خدمات شما در چه گروهي جاي ميگيرد. براي مثال آيا شما قصد فعاليت در شبكه هاي واسطه گري را داريد يا قصد داريد در زمينه تبليغات اينترنتي به فعاليت بپردازيد. يا ممكن است شما قصد خريد و فروش كالاهايي را در اينترنت داشته باشيد يا خدمات تخصصي را به ديگران ارائه دهيد و ……….. چندين حوزه مختلف در كسب و كار اينترنتي وجود دارد. شما بايد ببينيد كه در كدام يك از اين گروه ها جاي ميگيريد.

سئو

 

براي بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي بهينه سازي رتبه وب سايت براي موتورهاي جستجو يك عامل كليدي در راه رسيدن به هدف تلقي ميشود. فرقي نميكند شما چه خدمات يا محصولاتي را در اينترنت ارائه كنيد در هر صورت براي موفقيت بايد ديده شويد. و بهينه سازي سئو باعث ميشود كه مخاطبان شما را ببينند.با اين كار شما باعث مي شويد تا مطالب شما به تعدادي كه مي خواهيد بازديد داشته باشد و اين امر باعث پيشرفت شما در كار و يا اگر محصولي ارائه مي دهيد باعث فروش بيشتر خواهد شد. براي مثال با اين شما ميتوانيد رتبه سايت خود را هم افزايش دهيد.

برند سازي

 

 

براي بيشتر ديده شدن در اينترنت شما بايد برندسازي كنيد. يعني كاري كنيد كه ارزش برند كسب و كار شما در اينترنت افزايش پيدا كند. هر روزه شاهد افزايش برندهاي اينترنتي هستيم. همچنين بسياري از شركت ها و برند هاي معروف نيز علاوه بر روش هاي بازاريابي سنتي به طور گسترده از بازاريابي آنلاين نيز استفاده مي كنند. براي موفقيت شما بايد نكات تاثيرگذار در زمينه برندسازي اينترنتي را به خوبي بياموزيد.

بازاريابي اينترنتي

 

يكي از موارد ضروري براي موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي بازاريابي آنلاين است. روش هاي متنوعي براي بازاريابي آنلاين وجود دارد كه با توه به نوع كسب و كارتان و بودجه اي كه براي منظور در نظر گرفته ايد، ميتوانيد مواردي را انتخاب كنيد. برا مثال يكي از روشهاي مرسوم بازاريابي ايميلي است كه بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي از اين روش سود ميبرند.البته شما بايد تاكتيكهاي مناسب براي هر روش از بازاريابي آنلاين را به خوبي بياموزيد تا بتوانيد بازاريابي آنلاين موفقي را تجربه كنيد.

ديدگاه شما نسبت به كسب و كار اينترنتي

 

موفقيت و عدم موفقيت شما در يك كسب و كار جديد اينترنتي بستگي به ديدگاه شما دارد. ايده هاي جديد خود را پرورش دهيد حتي اگر در حال حاضر سرمايه كافي براي آن را دردسترس نداريد. هيچ چيز در دنياي اينترنت نميتواند شما را محدود كند پس تسليم شرايط محيطي نشويد.

سعي كنيد دوستاني پدا كنيد كه ميتوانند در اين زمينه به شما كمك زيادي كند. داشتن ارتباط موثر با افراد موفق در اين زمينه ميتواند تاثير بسيار مثبتي بر روي شما داشته باشد.

با تشكر از توجه شما اميدواريم از مقاله كسب و كار اينترنتي چيست؟ لذت برده باشيد . 

نتيجه گيري

 

 

با راه اندازي فروشگاه اينترنتي شما هم مي توانيد براي خودتان كسب و كاري داشته باشيد و از آن لذت ببريد ، البته در نظر داشته باشيد كه ارائه محصولات مرغوب و با كيفيت و همينطور ارائه پيشنهادات و مشاوره ها به مشتري مي تواند يك مشتري گذري را براي شما به طور ثابت نگه دارد . پس سعي خودتان را بكنيد تا بتوانيد بين رقبا شناخته شويد .


برچسب: كسب و كار اينترنتي چيست،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۶:۰۶ توسط:صابر خليلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :