آموزش فن بيان و سخنوري آموزش فن بيان و سخنوري .

آموزش فن بيان و سخنوري

بهترين ايده هاي خلاقانه براي كسب و كار شما

ايده هاي كسب و كار نوين

 

 

ايده هاي كسب و كار نوين حاصل تفكر شبانه روز يكي از اعضاي خلاق تيم آموزشي ماهان تيموري است; كه اميدواريم در جهت كسب درآمد از آن استفاده كنيد .

۱ – اتاق اكسيژن (۲۷/۲/۹۴)

 

 

اين اتاق ، اتاقي خاص با ويژگي هايي خاص مي باشد. ديوار و سقف و كف اين اتاق از جنس ضد صوت مي باشد. طرحهايي خاص بر روي سطوح قرار دارد كه باعث آرامش مي شوند و بر اساس روانشناسي طراحي شده اند; طراحي داخلي اين اتاق نيز بر اساس روانشناسي ; باعث آرامش مي شود. طرح ها و رنگ هاي آرامش بخش مي باشد.

در اين اتاق موسيقي هايي خاص كه براي انسان باعث آرامش روح و روان و جسم مي شود پخش مي شود.

اكسيژن يا بهتر بگويم هوايي مناسب جسم با درصدهاي مناسب از اكسيژن ; هيدروژن ; نيتروژن و بقيه گازها منتشر مي شود تا جسم و مخصوصا مغز احيا  شود.

طراحي اتاق بر اساس فنگ شويي انجام شده است.

ماساژ هاي مناسب و خاص ارائه مي شود.

اين سيستم مي تواند بصورت فردي يا گروهي انجام شود.

 

۲ – ماري چي ايراني (۲۷/۲/۹۴)

 

 

در خارج از ايران رسم بر اين است كه پسري كه عاشق دختري است ; زماني كه مي خواهد از دختري درخواست ازدواج كند با گروهي از نوازندگان و خوانندگان به درب خانه دختر مي روند و شروع به خواندن و نواختن مي كنند و اينگونه درخواست ازدواج مي كنند;اين سيستم را براي ايران در نظر بگيريد كه آهنگ مورد علاقه دختر يا پسر يا آهنگ مشتركشان نواخته مي شود.

گروه مي تواند اين كار را بيرون از خانه دختر يا حيات خانه دختر يا داخل خانه دختر انجام دهد. بسياري دنبال دو آوريهايي براي ازدواجشان هستند و از چنين خدماتي استقبال خواهند كرد. پس اين ايده ميتواند براي كسب درآمد بسيار كارآمد باشد.

 

۳ – كلاه كاسكت (۵/۳/۹۴)

 

 

يكي از دلايل تصادف موتور سواران نداشتن ديد از كنار كلاه آنان مي باشد; درست است كه آينه بغل وجود دارد ولي در ايران معمولا از آينه استفاده نمي كنن يا اصلا آينه را بر مي دارند با اينحال اين نوع كلاه باعث ديد بيشتر مي شود. مطمعناً با توجه به تعداد زياد موتور سواران در كشورمان و راحتي كه اين نوع كلاه ها براي انها به ارمغان مياورد اين كسب و كار ميتواند بسيار پر سود باشد.

۴ – آفتابگير فرمان خودرو (۵/۳/۹۴)

 

 

يكي از مشكلات رانندگان در فصول گرم سال و در هنگام پارك خودروها، تابيدن آفتاب به داخل خودرو و گرم شدن اجزاي آن است. مطمعمناً در دست گرفتن فرماني كه از شدت آغتاب داعغ شده است حس خوبي را به رانندگان منتقل نميكند. پس فعاليت براي ارائه چنين آفتابگيري ميتواند با استقبال زيادي رو به رو شود. بازار هدف شما با ارائه چنين محصولي بسار بزرگ خواهد بود.

اين پوشش شامل ۳ قسمت مي شود:

يك. آفتابگير خود فرمان كه روي كل فرمان را ميگيرد و مانع از تابش نور خورشيد و داغ شدن آن مي شود; در قسمت بالا و پايين آن فضايي وجود دارد تا براي بستن قفل فرمان فضا وجود داشته باشد; اين قسمت مي تواند داراي كشي در لبه هاي كار باشد تا براحتي بر روي فرمان جا بيفتد.

*درحال حاضر كلاهي براي كارگران ساختمان وجود دارد كه داراي پوشش بيروني مي باشد كه نور آفتاب را برميگرداند.

دو. پوششي براي روي ترمز دستي

سه. پوششي براي روي دسته دنده

 

۵ – پيامك براي بانك ها (۱۰/۳/۹۴)

 

 

از آنجايي كه بانك ها در ازاي فرستادن پيامك به كاربرانشان موظف به پرداخت هزينه آن به اپراتور ها هستند ;لذا هر پيامك ارسالي شامل ۳ عدد پيام مي باشد.

با مختصر كردن آن به ۱ يا ۲ پيامك مقدار زيادي از هزينه ها كاهش مي يابد.

براي كم كردن هزينه ها ، نوع پيامك ها مي تواند دسته بندي داشته باشد.

 

۶ – ارسال پيامك مخصوص استادان و معلمان (۱۱/۳/۹۴)

 

 

در اين سيستم كه كار آن هشدار زمان كلاس براي استادان و معلمان مي باشد بدين صورت عمل مي كند كه يك روز قبل از كلاس پيامي حاوي درس مورد نظر و مكان مورد نظر و ساعت مورد نظر ارسال مي كند. بعد از ارسال ; در صورت فرستادن كلمه بله به سرور ارسال پيامك ، يعني از طرف استاد مورد نظر تائيد شده است.

اگر تا ۱ ساعت بعد ، پيامي دريافت نگرديد دوباره همين پيام ارسال مي شود و اگر دوباره پيامي دريافت نگرديد از شماره اي خاص بصورت تلفن گويا با استاد مورد نظر تماس گرفته مي شود. اين سيستم بصورت اتوماتيك انجام مي شود.

۷ – سايز مناسب سوتين براي خانمها (۲۰/۳/۹۴)

 

 

يكي از دلايل مهم در افتادگي سينه زنان نبستن سوتين سايز مناسب مي باشد; در قسمت زير سينه ، عضلاتي وجود دارد كه مانع از شل افتدن سينه مي شود. در طول زمان اگر به اين عضلات فشار زيادي وارد شود باعث از بين رفتن و ضعيف شدن اين عضلات مي شود و در نهايت باعث افتادگي سينه مي شود.

اصولا سايز مناسب براي سوتين براي يك خانم سايزي مي باشد كه در حالت بسته بودن آن ; وقتي دست خود را بالا مي برد چيزي از بدن ، از كنار سوتين بيرون نيفتد و در عين حال احساس نبسته بودن نداشته باشد.

محدوده سايز هاي عرف ۶۰ تا ۹۵ مي باشد ;ولي سينه هايي وجود دارد كه سايزي ميان سايز هاي عرف را دارا مي باشد و وجود چنين سايز هايي و استفاده از آن به سلامتي بيشتر سينه مي تواند كمك كند.مثلا سايز ۸۲٫۵

براي بهبود كيفيت اين سوتين ها مي توان از آستر مناسب براي قسمت داخل كاسه استفاده كرد; كه نخي و بدون حساسيت مي باشد يا از جنسي شبيه به ژله اي استفاده مي شود.

 

۸ – سايت املاك و زمين (۲۲/۳/۹۴)

 

 

اين سايت با بخش بندي بازار در قسمتي خاص فعاليت مي كند; اين قسمت از بازار كه در مقوله خانه و زمين فعاليت مي كند فقط شامل خانه و زمين هايي مي باشد كه فروشنده آن تمايل به فروش زير قيمت دارد و مي خواهد زودتر به پول نقد برسد. افراد بسياري هستند كه در زمان خريد خانه و زمين به دنبال موردهايي ميگردند كه با تخفيف به فروش ميرسند و وجود چنيني سايتي ميتواند جذابيت زيادي براي انها داشته باشد. راه اندازي و مديريت چنين سايتي ميتواند يك كسب و كار اينترنتي پرسود باشد.

*در اين سايت كارشناس مجرب براي قيمت مي باشد كه قيمت دقيق را با قيمت پيشنهادي فروشنده مقايسه مي كند و در نهايت در سايت قرار مي گيرد.

*گروهي عكاس حرفه اي براي گرفتن عكس از خانه يا زمين وجود دارد كه حتما از خانه يا زمين براي عكس در سايت تهيه مي كنند.

*كارشناس براي قيمت دقيق بايد حتما از نزديك خانه را بررسي و قيمت گذاري كند; مي تواند يك گروه كارشناسي وجود داشته باشد.

*اين سيستم مي تواند براي كار هاي ديگه انجام شود.

*در اين سايت مورد هاي شناسايي شده ; طبقه بندي مي باشند بدين صورت كه با توجه به درصدي كه زير قيمت گذاشته شده اند ; در طبقه خود قرار مي گيرند.

 

۹ – كنسانتره پرتقال (۲۳/۳/۹۴)

 

 

به دليل اينكه در شمال ايران خاك گوگردي وجود دارد ميوه و كنسانتره آن تلخ مي شود كه همين امر موجب عدم صادرات ميوه شده و هيچ كشوري خواستار آب پرتقال ايراني نيست بلكه از برزيل نيز كنسانتره پرتقال وارد مي شود. در جنوب كشور پرتقال خوب يافت مي شود. كنسانتره آن نيز تلخ نيست و ميزان آن نيز كم است و پاسخگوي نياز كشور نيست. اين طرح سرمايه گذاري روي ايجاد باغات پرتقال در جنوب كشور و بدست آوردن كنسانتره مناسب مي باشد.

كنسانتره پرتغالي كه در جنوب كشور توليد ميشود داراي كيفيت خوبي است و تلخ نيست اما به دليلي اينكه به اندازه كافي توليد نميشود نميتواند پاسخگوي نياز داخلي به اين ماده باشد. شايد دانستن اين نكته براي شما جالب باشد كه پرتغال به عنوان محبوبترين ابميوه شناخته ميشود. و با توجه به نياز بازارهاي داخلي به كنسانتره پرتغال به كيفيت سرمايه گذاري در اين بخش ميتواد سود قابل توجهي به همراه داشته باشد چرا كه بازار بزرگي در انتظار اين توليدات خواهند بود. فعاليت در اين بخش ميتواند فرصت كارآفريني بسيار خوبي نيز باشد.

 

۱۰ – توليد باتري در ايران (۲۶/۳/۹۴)

 

 

در حدود ۱۵ سال پيش به جز معدود باتري هاي قلمي و نيم قلمي خارجي ، باتري نيرو و پاري كه برندي ايراني مي باشد در بازار موجود بود. در حال حاضر خيلي سال است كه ديگر اثري از اسم آنها در بازار به آن صورت نيست و با توجه به بازار داغ و مصرفي باتري ها در ايران و با توجه به وسايل مختلفي كه روزانه مورد استفاده قرار مي گيرد لذا تاسيس خط توليد انواع بخصوص قلمي و نيم قلم مي تواند براي سرمايه گذاري مناسب باشد. گسترش استفاده از وسايلي كه از باتري هاي قلمي و نيم قلمي استفاده ميكنند اين فرصت را در اختيار سرمايه گذاران در اين بخش قرار ميدهد كه بتوانند بخشي از اين بازار پر سود را در اختيار خود قرار بدهند.

تكنولوژي ساخت باتري تقريبا مي تواند قابل دسترس باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۴۴:۴۹ توسط:صابر خليلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :